11 септември 2009

ЗАПОЧНА НОВАТА УЧЕБНА ГОДИНА!

ЗДРАВЕЙТЕ, ПРИЯТЕЛИ!



Отново започна новата учебна година!И ние отворихме врати на 5 Септември, когато проведохме първата среща след лятната ваканция.
Нашите "Първолаци" с радост взеха участие в часовете по Математика, Български Език и Литература.Проведохме и първия "Час на Вежливко" и с нетърпение очакваме срещата с самия Вежливко,който ще се появи в нашите часове при следващата ни среща- на 19 Септември.
Ето и учебната програма по която работеха децата на 5 Септември:

*Часът на Вежливко
Аз съм ученик
Нека да се запознаем.Запознаване с трето лице.
Моето училище

*Български Език
Азбука и Азбучен Ред
Звук и Буква

*Литература
"Моето училище"-Лъчезар Станчев
"Първокласници"-Георги Авгарски
"Аз съм Българче"-Иван Вазов

*Математика
Групи предмети.Ляво,дясно,горе,долу.
Толкова, колкото.Повече,по-малко.


Домашна работа: Разкажете всичко, което знаете за себе си.Кой си ти? Какъв си?Какво обичаш и какво не обичаш? Кои са твоите приятели?Нека помощникът записва внимателно всичко, което казваш(ако самият ти все още не можеш да пишеш сам).То е важно!Двамата залепете листа с твоя разказ в работната тетрадка.
Към помощника:Разказът се записва в първо лице:"Аз съм...Аз обичам.." Като се стремите да записвате всичко точно така, както детето Ви произнася-с всички грешки.
Желателно е упражнението да се повтори след 6 месеца.Датирайте двата листа и ги залепете в горния им краи един под друг като в календар.На "календара" запишете кога е родено детето.Доукрасете заедно рамката- цветно и с орнаменти по избор, в зависимост от сезона, в който е родено детето Ви.

С нетърпение Ви очакваме и на следващата ни среща, която ще се проведе от 14:00 часа в Събота- 19 Септември.Всички сте "ДОБРЕ ДОШЛИ!".

Няма коментари: